baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

بسمــ رب العشق ...

ماییمـــــــ و نوای بی نوایی
بسمــــ اله اگر حریف مایی

هیچ چیز وهیچ کس نمی تواند تورا نگران کند ؛
اگر او را که مراقب توست " بـــــــــــــاور" کنی!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پنجره

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷ ق.ظ

 

 

وای باران باران ،،،!!

 

 

شیشه ی پنجره را " باران " شست...

                                      از دل من اما...

                          چه کسی ، نقش تو را خواهد شست ...؟!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۵
یکی بود و آن یکی هم بود ...

نظرات  (۶)

واقعا از خوندنِ مطالبتون لذت میبرم

عاقبت به خیر شین

پاسخ:
سپاس...
ممنونم,همچنین...
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۱۴ رسیدن به خدا
سلام دوست عزیز
خوب بود ممنون ازحضورپرمهرت
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۵۶ ارحم الرحماء
کاش هوای دلمان قدری ابری شود و بارانی به راه افتد...
پاسخ:
کاش...
من خدایی دارم، که در این نزدیکی است نه در ان بالاها مهربان، خوب، قشنگ چهره اش نورانیست گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند، او مرا می خواهد
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۱۳ خادم علمدار کربلا
سلام
وب واقعا جالبی دارید بدون تعارف
اگر امکان داره و موافق به تبادل لینک هستید بهم خبر بده





ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ









 
۲۵ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۵۲ تویی که نمیشناسمت

گرغرض نقش تو در پرده ی تقدیر نبود

گل آدم بخدا قابل تخمیر نبود

 

کیمیای دل من عشق تو گردید آن روز

که نشان  هیچ ز سیم و زر و اکسیر نبود

سلام و ادب خوندمتون

انشااله که روز به روز بهش نزدیکتر بشیم

درپناه مهربونترین مهربون

یاعلی...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی