baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

بسمــ رب العشق ...

ماییمـــــــ و نوای بی نوایی
بسمــــ اله اگر حریف مایی

هیچ چیز وهیچ کس نمی تواند تورا نگران کند ؛
اگر او را که مراقب توست " بـــــــــــــاور" کنی!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

از چه دلتنگ شدی ؟

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ب.ظ

 

 

به قول سهراب ؛

 

از چه

دلتنگ شدی ؟

دل خوشی ها کم نیست ...

 


پی نوشت : زمزمه ی این روزهایم شده ...!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۰
یکی بود و آن یکی هم بود ...

نظرات  (۱۲)

سلام.
خوشحال میشیم سری به ماهم بزنید.

به یادتم!

سلام باناجو به روزم

دعوتی

۲۰ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۵۸ وجیهه جامه بزرگی

...من یک غزل ازگوشه ی دیوان ِ توهستم

پای غزلت حک بکن امضای خودت را...

سلام

سال نومبارک

به بیت بیت این غزل دعوتید

خوشحال میشم تشریف بیارید

سلام خسته نباشید
 سال نو مبارک
زیبا بود
پاینده باشی و مستدام
یاحق
با "درد پهلو" "یک پیام؛ چند نکته" "جشن ایرانی کشی" به روزم makin.blog.ir

سلام
قشنگ بود
یاعلی
فکر می کنم بدانم سهراب کجاست !!

یادت هست که سهراب قلم را اینگونه رقصاند و نوشت :
در دل من چیزی است مثل یک بیشه نور ، مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم که دلم میخواهد
بدوم تا ته دشت ، بروم تا سر کوه
دور ها اوایی است که مرا میخواند
.
.
.
او به دنبال همان اوا رفت...
پاسخ:
(:
الهی...
بسیجیا، بی‌ترمزا، بلند بگین مرگ بر آمریکا، هر کی بگه مرگ بر آمریکا، حوری می دن! + دانلود

پیشاپیش از همه دوستان و نوکران و مزدوران رادیو آمریکا و رادیو فردا به خاطر اهانت بسیجیان واقعی زمان جنگ به امریکا معذرت می‌خواهم!

http://sandiskhor.blog.ir
۱۰ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۱۴ یکی بود و آن یکی هم بود ...
پس سهراب عزیز زیبا قلم را رقصاندی
و برگ سپید دفتر خاطراتت زیبا ان را نگاه داشت...


پاسخ:
تو کجایی سهراب ؟؟؟
۱۰ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۰۶ یکی بود و آن یکی هم بود ...
خواهر نازنینم مثل همیشه زیبا بود
و زیبا قلمت رو بر برگ سپید دفتر وب رقصاندی...
پاسخ:
احسنت بر این ادبیات   ...
.
.
رقص قلم سهراب بود جان دلم...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی