baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

بسمــ رب العشق ...

ماییمـــــــ و نوای بی نوایی
بسمــــ اله اگر حریف مایی

هیچ چیز وهیچ کس نمی تواند تورا نگران کند ؛
اگر او را که مراقب توست " بـــــــــــــاور" کنی!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلتنگی

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 

 

   فصل امتحانات؛

من جز مرور "رنگ چشمانت" و خط کشیدن زیر "دلتنگی هایم" هیچ درسی ندارم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۲
یکی بود و آن یکی هم بود ...

نظرات  (۸)

سلام زینبی.
کجایی  دوسم؟
نیستی.دلم برات تنگ شده.
پاسخ:
سلام رفیق...
هستم
.
.
.
.
هم چنینات (ارادتمــــــند) !!!
خواهرکم منتظر اون چشمای نازت هستم که به متنم نگاه کنی و نظر بدی
پاسخ:
به دیده ی منت عزیزدلمـــــــــــ ...
آرزو...

آرزو اگر داشتی به کارگاه قلم نگاه کن. آنجا جمع آرزو مندان محتاج دعایند
www.classedastan2.blogfa.com
آمد سحری ندا زمیخانه ما
کی رند خراباتی دیوانه ما
برخیز که پر کنیم پیمانه زمی
زان پیش که پر کنند پیمانه ما

وه چه سرت شلووووووووغه!!

سلام رفیق خوبی؟ چه خبر؟ چه حالی؟

قربان یو

پاسخ:
وه ببین کی اومده ؟؟؟
عزیزدلی خانومی
سلامتی ...!
فدای یو
ای جااااااااان
چه عجب اومدی
این همه مدت با اینکه هیچ درسی جز خط کشدن زیر دلتنگی هاتو نداشتی ؟؟؟
پاسخ:
جانتان بی بلا ...
آمدیم نبودید رفتیم ...
امتحان است دیگر بالام جان !!!
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۶ مرضیه پویان
ای جانم
چه قشنگ
سلام عزیزم عیدت مبارک
سلام و ادب 
میلاد مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی (ع) بهتون تبریک میگم انشااله بتونیم قدر دان زحمات پدران باشیم ... باباها فرشته هستن
درپناه مهربونترین مهربون باشی
یاعلی...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی