baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

بسمــ رب العشق ...

ماییمـــــــ و نوای بی نوایی
بسمــــ اله اگر حریف مایی

هیچ چیز وهیچ کس نمی تواند تورا نگران کند ؛
اگر او را که مراقب توست " بـــــــــــــاور" کنی!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یاد تو

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۲۳ ق.ظ


الها...!!!


در این مجازستان ...         !!!          چیزی جز " یادت"  آرامــ ــ ــم نمی کند ...




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۵
یکی بود و آن یکی هم بود ...

نظرات  (۷)

احسنت.
با لینک منبع، در جایی به اسم گفتگو با خدا درج شد.
پاسخ:
مچکرم...

سلام

چقدر دلنشین بود، دل واژه تان در این مجازستان ...

 

با افتخار لینک شدید

 

جانم حسین 

پاسخ:
سلام
سپاس...

بـــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــــــه
بابا مجازستان
جز آستان توام در جهان پناهی نیست
خدای من
۰۵ دی ۹۱ ، ۲۲:۰۰ بیقرار...
الهی...

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است...

شرم دارم که شکایت کنم از تنهایی...
۰۵ دی ۹۱ ، ۲۱:۵۴ بیقرار...
سلام باران عزیز...
این که همون قبلی ست!!
معذرت برای تاخیر...
۰۵ دی ۹۱ ، ۰۹:۳۱ تویی که نمیشناسمت
الا بذکرالله تطمئن القلوب
همانا با یاد خدای مهربون دلها آرام میگیرد ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی