baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

baran

نه خورشید و نه ماه !! روزگار من باگردش " نگاه " تو می چرخد

بسمــ رب العشق ...

ماییمـــــــ و نوای بی نوایی
بسمــــ اله اگر حریف مایی

هیچ چیز وهیچ کس نمی تواند تورا نگران کند ؛
اگر او را که مراقب توست " بـــــــــــــاور" کنی!

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دلمـــ یک " غیره منتظره ی خوب " می خواهد ...!!

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۸ ق.ظ

 

"روز" هایی شده است برای خودش، این روزهایم ...!!

 

 

 

 

قلممـــــ بوی " نا " گرفته ...

دوباره زمزمه های " همیشگی ام " شروع شد ؛

" هرچه می نویسمـــ این دل وانمی شود که نمی شود... "

 

دل است دیگر ...

اینکه بی هوا بگیرد ، بی هوا تنگ شود ، محال که نیست ، خاصیتش همین هاست ...!!!

چه بسا ممکن است بی هوا بمیرد ...!!

 

این روزها ...!!

غریب شده ام ... آرام تر از همیشـــــــــــــه ... بی صدا تر و دل نازک تر از هر لحظه ...

شاید  با کلمه ای فوق " بی ربط " بشکنم ...!!

؛

دلم یک " غیره منتظره ی خوب " می خواهد !!

نمی دانم ... هرچه باشد ، باشد!! فقط می خواهم ، دگرگون کند این حالم را...

 

دیگر آسمان،،،

حتی " باران " هایش هم چنگی به " دل " نمی زند که نمی زند ...!!

همین روزهاست که فاتحه ی دنیایم را بخانم ...

من دنیا را به " بارانَ " ش دوست داشتم ،

تنها دل خوشی ِ " دلم" بغض های گاه و بی گاه آسمان بود ...!!

 

مدتهاست که آدم دیگری شده ام ...

مدتهاست که تمام حرف هایم " سکوت " هایم شده اند...!!

چه همدم کم توقعی ...!!

می آید و می نشیند پشت زبانم ، دستش را گره می کند و زل می زند به غار تنهاییم ...

گویی تنها برای این مامور شده که مُهری بر  دل ِ پرحرفم بزند و بعد آهسته برود...

 

سکوت همیشه خوب نیست ...

گاهی باری می شود و گاهی هم بغضی  !!

یا باید " بار " را به " دوش" بکشی یا اینکه " بغضت " را بشکنی ،

آرامـــــــــــــــــــــــــــــ ... تا مبادا که " ترک بردارد چینی نازک تنهایی ات " ... 

 

خنده دارشده ام ...

مرا ، چه به ســــ ــ ــــ ـــ ــهراب ؟!

شاعر بودن " جسارت " می خواهد ... " دل " می خواهد ... " انگیزه " می خواهد ...

از تمام آنچه سهراب داشت تنها " دل "ش نصیبم شد که آن هم کلافه کرد مرا، با " ادا" هایش...!!

 

زهی دل ، مرحبا دل ، آفرین دل ...

همه ی همه ات دو حرف است ها ...

اما مرا ، به چه حرف های " ناگفته " که وا نمی داری ... ؟!

دلم از " دلم " پر است ...!!!

گاهی می نشینیم ، " من" و "  دلم " رامی گویم ؛مِثل دو موجود به مَثَل عاقل با هم حرف بزنیم ...

کمی که می گذرد :

یا دعوایمان می شود یا قهرمان ...!!


روزهای تلخیست ...

قهوه " ای شده است برای خودش ...

هزاریم "  قند " بیاوری شیرین نمی شود که نمی شود ...!!

 

و من باز حرفم خلاصه می شود به اینکه :

" هرچه می نویسمـــــــــ ... این "  دل " وا نمی شود ، که نمی شود ...!! "

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۹
یکی بود و آن یکی هم بود ...

نظرات  (۳۴)


هیچی تقصیر تو نیست...
نه سردی من نه بی رحمی روزگار...
فقط یکم دیر رسیدی...
نه دلی مانده  برای بردن و نه نازی مانده  برای کشیدن...
فقط نفسی مانده برای زنده بودن .. .
همین و بس..

۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۲ دلتنگی ابرها

اینکه بی هوا بگیرد ، بی هوا تنگ شود ، محال که نیست ، خاصیتش همین هاست ...!!!

چه بسا ممکن است بی هوا بمیرد ...!!...........

بی هوا بمیرد........................

این متن خیلی زیاد به دلم نشست پس همین جا کامنت میذارم با اجازه*

متشکر از حضور و دعوتتون

در این ایام که هر نفسی عبادت است یادی از ما از ذهنتان بگذرد کافیست...

التماس دعا سر سفره ی افطار

*لینک شدید*


۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۵ هر کسی میتونم باشم
سلام علیکم
فوق العاده بود حال خیلی از وقت های من ....
 

۲۴ اسفند ۹۱ ، ۱۴:۵۶ مهدیه مهدوی

بسم الله....

 

دلت که گرفته باشد
شادترین آهنگ ها،روضه خوانی میکنند
شلوغترین مکانها،تنهایی ات را به رخت میکشند
شادترین روزها،برای تو غمگین ترین روزهاست
دلت که گرفته باشد
نقض میشود همه قانون ها
دل کجا،قانون کجا.....

 

یا خدای علی، مددی....

آستیــن خیـــالم ، چه نـــخ نــما شــده استــــــ !

بــس که هـــر روز چشــمانــم را از رویــــای تـــ ـــ ـــو پاکــــــ می کنـــم!

میگن آدمی که زندگیش فراز و نشیب نداشته باشه درواقع مرده ..

زندگیت پر از فراز و نشیب های الهی ...

دلی نوشتید و به دلمون نشست

شاید اگه این دلتون وا بشه دیگه  نوشتنش نیاداااااااااااااااااااااا

قدر تک تک لحظه هاتون ، دل گرفتن هاتون و دلی نوشتن ها تونو بدونین

از حضورتون و دعوتتون بی نهایت ممنون و خوشحالم

درپناه مهربونترین مهربون باشی

"گل" یاعلی...

پاسخ:
سلام وعرض ادب
.
.
به قول دوستم :
دلی که خودش را نگیرد که دیگر " دل " نیست!!
سپاس از حضورتون ...
یاعلی...
سلام،اول از همه ممنون از دعوتتون.
مطلب زیبایی بود.باز هم به شما سر میزنم.
۲۳ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۱۸ آهسته عاشق می شوم
...
آه ای خنده ی سیاه و سفید
تو از این قاب ها رها شده ای
دوستانت اسیرتر شده اند
تو جوان مانده ای ،
رفیقانت پیرتر شده اند
...
.
.
.
التماس نور[گل]
۲۲ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۵۹ ریحانه آخوندزاده
دلم یک غیر منتظره خوب میخواهد...
لذت بردم.
۲۲ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۰۴ الهه سادات مهدی پور
سلام دوست من...
زیبا بود ....
حرفهایت حرفهاى ناخوانده دلم بود...
پس خودتی؟!

وقتی اومدم اینجا دیدم خیلی آشنا میاد فضای نویسنده هااا! دلتنگ هم که بودی..

گفتم بگم،یهو خودت نباشی ضایع میشم!! :D
پس زینب خانوم افتخاری پیدا شدن!
پارسال آشنا امسال دوست!  :)
درود بر شما گرامی
۲۱ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۳۱ روز های زیبای من
سلام میسی که اومدی وبم 
خیلی مطلب جالبی بود
بازم بیا ...

سلام عزیزم

وبت عالیه

بازم بهت سر میزنم

ممنون از دعوتت

بازم بهم سر بزن خانومی...:)

سلام..
لطفا اسمت رو بهم بگو..
بازم بهم بسر خوشحال میشم!!

سلام عزیزم مرسی از دعوتت قشنگه وبت گلم.دوباره هم سر بزن

کافه چی قهوه ام  ام را شیرین کن.

آنروزها که تلخ میخوردم

روزگارم شیرین بود...

متن قشنگی بود . دستت طلا
دل ما هم ادایش گاهی زیاد میشود! به دل نگیرید :)
پاسخ:
امان از " ادا " هایش ...!! (:
اگه تو بیای اونجا سرده بعد باید بگم:
ســــــــــــــرما باـــــــــــــــــــــــش ها سرما باــــــــــــــــــــــــــــش؟؟؟
پاسخ:
ای جااااااااان ...
آره سرما با ـــــــــــــــــــــــــــــــــش ...!!
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۵۹ تبعید شده به زمین
من بیـــــــــــــــــــافتامه
اینارو واگویه نکن...
منـــــــــــــــــــو ببین..نه نه منو ببین واگــــــــــــــــــــــویه نکن
پاسخ:
(:
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۵۷ تبعید شده به زمین
سلام عـــــــــــــــــمه زاده جـــــــــــــــان.....
یحتمل اینا اثرات خونه تکانیه زود هنگام است
چون وقت زیاد آوردی زده به دلت...............................!

پاسخ:
علیکم السلام و رحمـــــــــــــــــــــــــــة الله ...
.
.
.
عجب فرمودین عمــــــــــــــــــــــــه زاده جان...
یحتمل ...!!
سلام

مثل خودمی! :)

قلمت نویسنده باد!


پاسخ:
سلام علیکم

ببین کی اومده ؟؟؟
ستاره ی سهیل شدی خانوم خانوما ؟؟؟؟؟؟
.
.
.
ارادتمندمـــــــ ...
گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!
.....
سلام دوست خوبم×
بعدالسلام.
ممنون از دعوتتون .
.
.
.
وبلاگ بسیار جالب و مطالب بسیار خواندنی دارید.
انشالله با همین قوت ادامه بدید.
البت با اجازه لینک شدید.

موفق باشید.

یا علی******
پاسخ:
علیکم السلام
خواهش می کنم ...
.
.
.
سپاس از لطف و نگاهتون ، انشالله ...!!
اختیار دارین ، باعث افتخاره

یاعلی ...


۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۴۴ بهزادپیروزیان(بی نشان)
مگر نگفته بودم :
بی تو می میرم
خدا فراموش کرده مرا
یا قرار است تو برگردی بانو؟...
سلام و ممنون از دعوتت
جز حرفای تکراری چیزی بلد نیستم
چون بلد نیستی که زشت بنویسی
عالی بود عزیزم
امیدوارم دلت هیچوقت نگیره و شاد باشی......
به منم سری بزن عزیزم


پاسخ:
ســـــــــــــــــــــــــــلام و عرض ارادت
چوب کاری نفرما استاد ...
.
.
متقابلن عزیزم
به دیده ی منت ، حتمن میام...!!
دل،تکه ای گل بود ،،پیش از آنکه یار ،شوریدگی را به تار و پودش اضافه کند..اندکی دلتنگی،،کمی بیقراری،،ذره ای بغض بش دلیل!!! دلی که گاهی خودش را نگیرد که دل نیست!!!

قشنگ بود عزیزم.مرحبا
پاسخ:
مرحبا به متنت ...
دلی که گاهی خودش را نگیرد که " دل " نیست ...!!
.
.
مچکر خانومی ...!!
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۱:۲۴ مرضیه پویان
پس منم بی اجازه لینکت می کنم
پاسخ:
(:
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۵۹ مرضیه پویان
پس بابا دمت گرم
خیلی قشنگ گفتی
پاسخ:
ارادتمندمـــــــــــ ...
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۳۶ مرضیه پویان
سلام زینب جون
خیلی متن قشنگی بود
خودت گفتی آیا؟ یا یکی دیگه؟
پاسخ:
سلام مرضیه جون...
.
.
متنی که از خودم نباشه پاش می نویسم
بله از خودمه آیا ...!! (:
دلت خیلی گرفته


سلام خسته نباشید
بسیار مطلب بلند و زیبایی بود
لذت بردم
یا حق
۱۹ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۱۶ یکی بود و آن یکی هم بود ...
شاید این حرفو چند باری ازم شنیده باشی ولی بازم بهت میگم
گاهی وقتا ادما واسه ی چیزای قشنگ می نویسند
بدون شرح...

ابجی خانموتم (هستی)
پاسخ:
ای جانم ...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی